Stjärnvantar till ett syskonpar

En gymnasiekamrat hörde av sig och ville beställa två par tumvantar till hennes barn. Den treåriga pojken fick ett par blåa med vit stjärna och den ettåriga flickan fick ett par rosa med vit stjärna. Jag gjorde först ett par men tyckte den stjärnan blev för stor så jag gjorde dessa och blev nöjd =)




Eftersom jag har hittat på mönstret för treåring fick gubben vara provmodell och tyckte att dem var toppen. Nu ville han ha ett par likadana så det får bli det så småningom =)


Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Vilken tur att du har en sån välvillig modell som jämt ställer upp! :)

2011-01-19 @ 23:07:58
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se/
Postat av: anna

Malin: Han är väldigt duktig på att ställa upp och posera med det jag sytt, MEN inte alltid. Ofta får vi muta med pengar och ibland ska han ha 100 kr (Ante brukar hjälpa honom att förhandla med mig) för ett foto HAHAHA. Bara att betala om man ska ha kort =)

2011-01-20 @ 09:54:19
URL: http://laimdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0